esmaspäev, 6. juuni 2016

Tere!


Nonii, nüüd on see siis käes, blogi kirjutamine ma mõtlen. Olen juba paar aastat lugenud erinevaid huvitavaid blogisid ning iga kord mõelnud, et võiks ju ise ka kirjutada, oma emotsioonid arvutisse trükkida ja kõikidele lugeda anda. Siiani pole olnud selleks ei julgust ega aega, kuid nüüd mõtlen, et "ah, mis seal ikka, küll ma hakkama saan". 
Eks ma siis nüüd istungi siin laua ees, arvutiga kohakuti ja mõtlen millest ma teile kirjutama hakkan. Kindlasti saate lugeda minu elust, kui millestki väga huvitavast :). Püüan lahata maailma muresid enda vaatenurgast ning rääkida kõik puhtalt südamelt ära sünnitusest, laste kasvatamisest ning kokkamisest. Ausõna, see viimane tuleb mul eriti hästi välja! ;) 
Peatse lugemiseni! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar